Post by secrihisrepe on Feb 20, 2022 10:38:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Braindom 2: Wie is? Denkspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Braindom 2: Wie is? Denkspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ verhoog goud hack ▞▞▞
▞▞▞ Braindom 2: Wie is? Denkspel 2022 version ▞▞▞
Ik vind het een spel, maar hoe verder je komt (level 180) lijkt het van het scherm minder goed reageert zodat je van een hint nodig hebt of zelfs het level over moet slaan. Dit kost dan weer punten, die je moet kopen (beste duur) van langdurige reclame filmpjes.
Braindom 2: Brain Teaser Games Word vkn
Braindom 2: Brain Teaser Games Slovní begs
Biedt interessante informatie over inspirerende mensen door de eeuwen heen. Vordert traag vanwege de vele advertenties. Nog geen extraatje ontdekt voor de andere punten dan het overslaan van games. Ook op de oneven locatie laden de spellen niet, dus je moet afsluiten en opnieuw invoeren om het te laden.
Ik vind dit spel leuk omdat het mijn hersenen echt op de proef stelt 🧠.
Goede game wemelt van de advertenties.
Walgelijk hebzuchtig! Voor elke 20 seconden gameplay krijg je 30 sec. advertentie.
Je kunt het spel niet spelen zonder een advertentie elke keer dat een geestdodende tijdverspilling van 1 seconde wordt gespeeld.
Teveeell reclame.
Braindom 2: «Μάντεψε Ποιος» Παιχνίδια λέξεων xsv
In deze game is zoveel plezier. Maar ik geef deze game 4 sterren omdat er te veel advertenties zijn. Als ik een game-advertentie speel, irriteer ik me altijd. Ik ben het zat om naar advertenties te kijken. Deze game is te veel beter als er geen advertenties zijn. Als er wat veranderingen zijn, is deze game veel beter
Leuk om te spelen (nog maar 5 vragen ver) maar heel veel reclame
Het is niet echt een spel om je geest te plagen, het is eerder een spel met enkele willekeurige oplossingen. Maar nog steeds oké voor het verspillen van tijd denk ik.
het is een leuk spel
leuk
ik beoordeel het een 5/5 omdat ik dol ben op raadselspellen, en mensen die zeggen dat er te veel wordt toegevoegd, ik heb er niet eens een
Het is een erg vermakelijk spel.. Goed werk jongens
Het is een erg leuk spel omdat je je hersenen kunt testen door dit spel gewoon te spelen. Er is slechts één probleem, er zijn gewoon zoveel advertenties, misschien kun je minder pop-upadvertenties maken en ik zal je 5 sterren geven. Maar ik geef je toch 4 sterren😀
Super leuk spel en het werkt echt mijn hersenen, maar dempen de advertenties een beetje. Ik ken hun doel, maar misschien elke 3 niveaus. Het is moeilijk om van de levels te genieten. Maar goed spel!
Beste spel dat we leren vinden en mysterieus goed spel
zeer interessant stimulerend nieuw concept van een spel
hiel leuk
Je kan geen antwoord geven je moet het bewijs hebben
Soms is het echt zelfs goed zoek naar antwoord maar dat maakt het leuk om te spellen
Dit zou een goede game kunnen zijn, maar de advertenties zijn overweldigend.
Leuk spel, maar veel te vaak reclame
dit is een goed spel en het is zo grappig als het een van de niveaus verandert met wat vind je van het spel?
Braindom 2: สมอง - เกมปริศนา คำ kpcq
WorldCraft: 3D Block Craft Aventure crs
Leuk spel
Dit spel heeft maar doel: een profiel van jou één en zo veel mogelijk reclame tonen. Totale bagger!
Het is irriterend om een reclame te krijgen die elke langer duurt dan dat je de puzzel aan het oplossen bent.
te veel advertenties
leuk maar makelijk
Slechtst!! Advertenties om de paar seconden! Niet downloaden, het is gewoon tijdverspilling
Ik heb de Brian's special gekocht of hoe het ook heet, en ik heb NOG STEEDS advertenties
Spel is intuïtief en leuk. Het zorgt ervoor dat mensen problemen observeren en oplossen, ik vind het artwork voor deze game erg leuk, maar het zou leuk zijn als het een donkere modus of een hoge zichtbaarheidsoptie had voor degenen die moeite hebben met het zien van een scherm.
hou van het spel, maar veel te veel advertenties
Het is een beetje gemakkelijk, maar tegelijkertijd is het leuk, het verwarmt je hersenen en als je een jong kind bent, is het goed voor sckool, zo goed om te spelen en je bezig te houden, ik kan niet stoppen met spelen! Het is misschien makkelijk maar spannend!!🤑🤗🥰
Beste spel ooit gezien Zelfs per ongeluk heb ik dit spel verwijderd, maar toen ik het opnieuw installeerde, waren mijn punten die ik heb gemaakt niet verloren en ik was op 189 niveau toen ik het verwijderde, maar toen ik dit spel opnieuw installeerde, was mijn niveau niet verloren toen ik opende het spel level 189 begint en ik ben zo blij
Geweldige breinbrekers. Pas op is iets anders👍🤣 heerlijk om even aan iets te denken